Komunikacja z interesariuszami

Właściwe zarządzanie zagadnieniami ESG wymaga utrzymywania otwartych relacji z interesariuszami: inwestorami, pracownikami, klientami, społecznościami lokalnymi, decydentami. Pomagamy poznać ich potrzeby i opinie oraz zrozumieć motywacje, którymi się kierują. Wspieramy też spółki w przekazywaniu interesariuszom informacji oraz angażowaniu ich w tych obszarach, gdzie współdziałanie pomaga zwielokrotnić efekt inicjatyw podejmowanych przez organizację.

Raporty okresowe

Wspieramy notowane na giełdzie spółki w dostarczaniu inwestorom doskonałych raportów okresowych. Są one zgodne z obowiązującymi przepisami oraz wyróżniają się przejrzystą strukturą, bogatą treścią napisaną zrozumiałym językiem oraz warstwą wizualną, która wspiera rozumienie zawartości.

Komunikacja zrównoważonych produktów i usług

Realizacja strategii zrównoważonego rozwoju, wprowadzanie na rynek produktów o obniżonym śladzie środowiskowym lub świadczenie usług w sposób wspierający tworzenie kapitału społecznego może być o wiele skuteczniejsze, jeśli działania te są umiejętnie komunikowane. Pomagamy spółkom we wszystkich aspektach związanych z komunikacją: od prowadzenia edukacji klientów przez właściwą treść etykiet i opakowań, przez komunikację wyników finansowych i niefinansowych, aż po koordynację i realizację szeroko zakrojonych programów odpowiedzialności społecznej i środowiskowej.

Dialog z interesariuszami

Spółka funkcjonując w złożonym otoczeniu wchodzi w interakcje z różnymi grupami interesariuszy. Wspieramy spółki w prowadzeniu efektywnego dialogu, budującego porozumienie i redukującego ewentualne napięcia, np. z pracownikami lub społecznością lokalną. Stosujemy w tym celu odpowiednie formy dialogu, oparte zarówno na badaniach ankietowych, jak też wywiadach indywidualnych, konsultacjach społecznych, czy mediacjach. W efekcie prowadzonego dialogu z interesariuszami spółka może sprawniej funkcjonować, co przekłada się na takie aspekty jej wyników, jak np. niższe koszty pozyskania wykwalifikowanych pracowników, redukcja zastrzeżeń co do sposobu działania spółki, sprawniejsze i szybsze podejmowanie decyzji wymagających uwzględnienia opinii grup zewnętrznych lub wzrost lojalności poszczególnych interesariuszy względem spółki.

NASZE ADRESY:
Adres rejestrowy:
Grzybowska 5A,
00-132 Warszawa
Siedziba biura:
Aleje Jerozolimskie 101 lokal 7,
02-011 Warszawa
Tel. kontaktowy: +48 797-865-588
Adres e-mail: kontakt@materiality.pl

MATERIALITY Sp. z o.o.,
ul. Grzybowska 5A, 00-132 Warszawa.

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI PORTALU MATERIALITY.PL
Zapoznaj się z naszą „Polityką prywatności”

FAQ: „Najczęściej zadawane pytania”

Wszelkie informacje zawarte na stronie www.materiality.pl mają charakter orientacyjny i nie stanowią porad prawnych ani innych form doradztwa. MATERIALITY nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie informacji w niej zawartych bez wcześniejszego zasięgnięcia profesjonalnych porad ekspertów MATERIALITY.